AGENȚIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALĂ VEST

Noutăți

Transport în comun la standarde europene, pentru toți locuitorii Reșiței. Patru trasee noi vor fi introduse în oraș cu ajutorul fondurilor europene

Reșița mai face un pas important spre un transport public […]

Mai mult
Se prelungește perioada de depunere a proiectelor pentru digitalizarea IMM-urilor. Webinar pentru prezentarea condițiilor de finanțare

Ca urmare a interesului ridicat manifestat de potențalii beneficiari pentru […]

Mai mult
PR Vest: A fost actualizat ghidul aferent apelului „Digitalizare IMM”

Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest, în calitate de Autoritate de […]

Mai mult
Finanțări de până la 100.000 de euro pentru întreprinderile nou-înființate din județul Caraș-Severin – ghid în consultare publică

Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest, în calitate de Autoritate de […]

Mai mult
Arhiva
  1. Home
  2. /
  3. Cariere
  4. /
  5. Consultant Achiziții

Consultant Achiziții

23/01/2025

Salut!


Aici găsești mai multe informații dacă vrei să faci parte din echipa noastră:

Deadline

28 februarie 2025

CV

se transmit electronic la adresa calin.chirfot@adrvest.ro

Persoana de contact

Călin Chirfot, Consultant Resurse Umane
Tel. 0256 491 923, 0746 156 521

Ești persoana potrivită dacă ai:

  • Studii superioare în domeniul juridic absolvite cu diplomă de licenţă;
  • Specializări în domeniul achiziţiilor publice (certificat absolvire curs Expert achiziții publice cod COR 242116);
  • Vechime de minim 3 an în domeniul studiilor superioare solicitate. Experiența în domeniul achiziţiilor publice de produse, servicii şi lucrări constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu;
  • Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, bune competenţe de redactare, capacitate bună de comunicare;
  • Seriozitate, punctualitate, corectitudine;
  • Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse;
  • Abilitatea de a lucra în echipă;
  • Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Legii 53/2003 (Codul muncii).

Ce vei face în echipa noastră?

Vei îndeplini atribuţiile compartimentului intern specializat în atribuirea contractelor de achiziţie publică.

Ce îți oferim?

  • Pachet salarial atractiv;
  • Acces la dezvoltare profesională într-o echipă agilă și implicată;
  • Mediu de lucru dinamic și prietenos.

Ce ai de făcut?

Vezi mai multe detalii în Fișa Aplicantului și trimite-ne CV!

© ADR Vest - Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest | realizat de DowMedia
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram