Ești persoana potrivită dacă ai:
- Studii superioare în domeniul juridic absolvite cu diplomă de licenţă;
- Specializări în domeniul achiziţiilor publice (certificat absolvire curs Expert achiziții publice cod COR 242116);
- Vechime de minim 3 an în domeniul studiilor superioare solicitate. Experiența în domeniul achiziţiilor publice de produse, servicii şi lucrări constituie un avantaj;
- Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
- Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu;
- Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, bune competenţe de redactare, capacitate bună de comunicare;
- Seriozitate, punctualitate, corectitudine;
- Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse;
- Abilitatea de a lucra în echipă;
- Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Legii 53/2003 (Codul muncii).
Ce vei face în echipa noastră?
Vei îndeplini atribuţiile compartimentului intern specializat în atribuirea contractelor de achiziţie publică.
Ce îți oferim?
- Pachet salarial atractiv;
- Acces la dezvoltare profesională într-o echipă agilă și implicată;
- Mediu de lucru dinamic și prietenos.
Ce ai de făcut?
Vezi mai multe detalii în Fișa Aplicantului și trimite-ne CV!