Vă informăm că am publicat Centralizatorul propunerilor și observațiilor, împreună cu răspunsurile […]
Vă informăm că am publicat Centralizatorul propunerilor și observațiilor, împreună cu răspunsurile […]
Vă informăm că am publicat Centralizatorul propunerilor și observațiilor, împreună […]
ADR Vest, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul […]
Investim în infrastructura socio-medico-educațională din mediul rural. O clădire dedicată […]
In cazul cetatenilor straini, reprezentanti legali ai persoanelor juridice, acestia trebuie sa fie luati in evidenta autoritatilor romane, mai precis, sa detina unul din documentele de mai jos, documente care identifica cetateanul strain pe baza unui CNP romanesc:
- permis de sedere / certificat de inregistrare
- carte de rezidenta
- carte de rezidenta permanenta
În baza unui astfel de document, cetateanul strain isi va crea contul in MySMIS si isi va achizitiona un certificat digital calificat si valid, putand astfel sa se identifice electronic.