ADR Vest organizează un nou webinar de informare dedicat benficiarilor […]
ADR Vest organizează un nou webinar de informare dedicat benficiarilor […]
Startupurile care dezvoltă soluții inovatoare pentru mobilitatea urbană mai au […]
Orașul Ineu face un pas important spre un viitor mai […]
După mai bine de patru decenii în care a susținut […]
Ca urmare a interesului ridicat manifestat de potențalii beneficiari pentru finanțările destinate digitalizării întreprinderilor mici și mijlocii, lansate prin Programul Regional Vest, Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest a decis să prelungească perioada de depunere a proiectelor în cadrul acestui apel și să completeze lista cheltuielelor eligibile.
Astfel, proiectele vor putea fi depuse în perioada 01.07.2025, ora 12:00:00 - 01.10.2025, ora 12:00:00. Data inițială de închidere a apelului era 01.09.2025.
De asemenea, ADR Vest, în calitate de Autoritate de Management, a făcut demersuri pentru includerea achiziționării de licențe temporare/ subscripții anuale/ multianuale în categoria cheltuielilor eligibile, în condițiile menționate în ghidul de finanțare, și a introdus câteva detalieri referitoare la indicatorii de intensitate digitală.
Prin Corrigendumul nr. 2 la Ghidul solicitantului de finanțare pentru Intervenția Regională 1.2 – Digitalizarea IMM-urilor, publicat astăzi, 12 iunie 2025, au fost actualizate atât ghidul, cât și anexele privind contractul de finanțare, lista cheltuielilor eligibile, auditul tehnic și studiul de fezabilitate digital.
Ghidul consolidat, cu anexele aferente, precum și o sinteză a modificărilor pot fi consultate pe site-ul PR Vest, aici.
Modificările aduse prin corrigendum intră în vigoare de la data publicării pe site-ul programului și sunt aplicabile tuturor solicitanților de finanțare.
În acest sens, ADR Vest va organiza, joi, 19 iunie 2025, cu începere de la ora 11.00, un webinar privind apelul de proiecte pentru digitalizarea IMM-urilor.
În cadrul acestei întâlniri online vor fi prezentate informații referitoare la depunerea proiectelor, criteriile de evaluare și selecție a proiectelor, contractare șamd. De asemenea, va exista posibilitatea de a obține clarificări și răspunsuri pe anumite spețe punctuale.
Participarea la webinar se realizează pe bază de înscriere, prin accesarea link-ului disponibil aici. Cei care s-au înscris vor primi apoi un mesaj cu link-ul de conectare la webinar. Recomandăm instalarea și utilizarea aplicației Zoom pe dispozitivul de pe care se va realiza conectarea.
***
Vă reamintim, în cadrul apelului pentru digitalizarea IMM-urilor, care beneficiază de o alocare în valoare de 15,38 milioane euro, se finanțează:
Pentru informații suplimentare, nu ezitați să contactați Biroul de HelpDesk din cadrul ADR Vest: telefon/fax - 0256-491.923, e-mail - helpdesk@adrvest.ro.