Investiții majore, pentru dezvoltarea învățământului superior în Valea Jiului și […]
Investiții majore, pentru dezvoltarea învățământului superior în Valea Jiului și […]
Cartierul istoric Fabric din Timișoara se va transforma radical în […]
Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest a investit peste 100 de […]
Noi investiții în învățământul superior, prin Programul Regional Vest 2021-2027: […]
Va informam, ca Reprezentanta Comisiei Europene in Romania a anuntat lansarea Centrului de contact EUROPE DIRECT in Romania.
Acest serviciu, care poate fi folosit de persoanele in cautare de informatie europeana, ofera raspunsuri intr-o limba oficiala a Uniunii Europene la alegere, raspunsuri imediate la intrebarile generale privind Uniunea Europeana sau trimiteri catre alte surse de informatii, numele, adresele si numerele de telefon ale organizatiilor la care s-ar putea apela, distribuirea gratuita prin posta a anumitor publicatii ale Uniunii Europene.
Serviciul Europe Direct cuprinde urmatoarele canele de comunicare: linia gratuita 00 800 6 7 8 9 10 11 (pot exista insa restrictii atunci cand se apeleaza de pe telefoane mobile sau din hoteluri) care functioneaza si in limba romana; un serviciu de raspuns via email prin intermediul link-ului: http://europedirect-cc.cec.eu.int/websubmit/?lang=ro, care, de asemenea, functioneaza si in limba romana; un serviciu interactiv de asistenta pentru vizitatorii portalului Europa. Link: http://ec.europa.eu/europedirect/write_to_us/web_assistance/index_ro.htm, care functioneaza in limba engleza sau franceza.
Accesarea serviciului Europe Direct costa numai pretul conectarii la Internet. Serviciul disponibil prin telefon la numarul 00800 6 7 8 9 10 11 este un serviciu telefonic gratuit (cu exceptia restrictiilor ce pot fi impuse de anumiti operatori de telefonie mobila) si orice materiale sau brosuri trimise de echipa Centrului de Contact sunt gratuite, inclusiv serviciile postale.
Centrul de contact Europe Direct poate fi accesat de luni pana vineri, intre orele 9,00 - 18,30 CET. Raspunsurile si apelurile sunt administrate de personalul Centrului de Contact care numara aproximativ 40 de operatori localizati in Bruxelles.